V novém filmu Moonfall hraje Lexus hned několik důležitých rolí

Bude prchat před padajícím Měsícem, létat vzduchem i vozit Halle Berry. V novém sci-fi snímku Moonfall režiséra Rolanda Emmericha sehraje Lexus zásadní roli a objeví se v několika scénách po boku velkých filmových hvězd.

V novém filmu Moonfall hraje Lexus hned několik důležitých rolí

Ve filmu Moonfall záhadná vesmírná síla vychýlí Měsíc z jeho oběžné dráhy kolem planety Země a vyšle jej přímo k Zemi, kde by mohl způsobit zánik života v podobě, jak jej dnes známe. Do srážky a zničení světa zbývá jen několik týdnů, avšak manažerka NASA a někdejší astronautka Jo Fowler (kterou hraje oscarová herečka Halle Berry) je přesvědčena, že zná klíč k záchraně lidstva.

Věří jí však pouze jeden astronaut z řad bývalých kolegů, Brian Harper (Patrick Wilson), a zastánce konspiračních teorií K.C. Houseman (John Bradley). Tito nepravděpodobní hrdinové opouštějí své milované a vydávají se do vesmíru, aby zjistili, že náš Měsíc není tím, čím se zdá být.

Důležitou podporu během jejich snahy zachránit planetu jim zajišťuje hned několik vozů Lexus, které se objevují v několika scénách během celého snímku. Za volantem nového NX ve tříminutové akční scéně uvidíme Sonnyho Harpera, jehož ztvárnil Charlie Plummer.

Jako vládní vůz zajišťující přepravu Jo Fowler (Halle Berry) ve snímku vystupuje luxusní SUV s označením GX. Michael Pe?a tu hraje Toma Lopeze, prodejce vozů Lexus, přičemž ve snímku je i scéna odehrávající se přímo v autosalonu.

Součástí marketingové kampaně Lexus x Moonfall je i 30vteřinový multibrandový spot Enjoy the Ride (Užij si jízdu), v němž vystupuje NX ve filmové akční scéně. Na tento vůz je přitom kladen důraz i v reálném světě. Oblíbené SUV druhé generace, které Lexus aktuálně uvádí na evropské trhy, totiž otevírá novou kapitolu značky. Předznamenává budoucí směr designu vozů Lexus a představuje další hnací jednotky včetně prvního plug-in hybridního ústrojí i modernějších technologií pro konektivitu a bezpečnost.

Kampaň Lexus x Moonfall bude probíhat prostřednictvím video kanálů, digitálních médií a sociálních sítí. V českých kinech bude mít film premiéru 3. února.

You may also like...